Metodă

Pentru a putea castiga un meci de fotbal o echipa are nevoie de jucatori care sa isi depaseasca adversarul direct, defensiv si ofensiv.

Pentru a putea domina adversarul in duelurile 1 la 1, ofensiv si defensiv, jucatorii vor invata mai intai sa stapaneasca mingea prin numeroase repetitii si antrenament individual intens. Prin exercitii diverse vom imita situatii reale de joc si in timp vom creste increderea jucatorului.

Astfel micii fotbalisti vor imbunatati prin exercitii. Jocul rapid de picioare, intoarcerile, traiectoria mingiei, de la miscarile de baza la miscari complexe, coordonare, pasarea corecta cu diferite parti ale piciorului, sutul din diferite pozitii, preluarea mingiei si prima atingere, finalizarea actiunilor de poarta, miscari false, scheme, driblinguri, sprintul sau accelerarea cu mingea la picior. Toate miscarile se vor executa cu ambele picioare, fapt ce va duce la cresterea valorii jucatorului facandu-l important in cadrul propriei echipe.

metoda
metoda2
metoda3

In urma educatiei primite la Academia George Ogararu micii fotbalisti vor incepe sa deosebeasca momentele in care trebuie sa intre intr-un duel, sau cand se deplaseze in anumite directii si cand nu, cand trebuie sa suteze sau sa paseze ori cand e cazul sa dribleze adversarul.

Cu ajutorul acestei metode copiii vor deveni mai rapizi in luarea deciziilor corecte in situatii de presiune, vor acumula conditie fizica datorita intensitatii antrenamentelor, majoritatea fiind dueluri 1 contra 1.

Psihologie sportiva:
Foarte multi copii talentati nu au reusit sa aiba o cariera in fotbal, tocmai din cauza problemelor de ordin mental. Majoritatea au inceput entuziasmati si ambitiosi insa din cauza esecului au renuntat.

Metoda noastra are ca obiectiv principal motivarea si incurajarea copiilor de orice nivel ,in timpul exercitiilor . Pentru unii va fi mai usor decat pentru altii insa fiecare dintre copii trebuie sa se bucure de propriile realizari pentru asi mentinea pasiunea pentru fotbal. Antrenorii Academiei se vor concentra doar pe lucurile pozitive in relatia cu elevii.

metoda4
metoda5
metoda6